söndag 10 april 2011

Söndagen kunde inte blivit bättre

Har haft en underbar helg som avslutades med grillat ute i Härkeberga. Vi har även varit i Katrineholm idag och hämtat hem våran bilbarnstol.. så nu är vi redo för våran parvel!

Gu va jag längtar efter att få veta vem det är som gömmer sig i min mage... Min syster skickar ju alltid ett dagens namn. Idag fick jag det första namnet som jag faktiskt kan tänka mig.. Ellen
Det var till och med så att J tyckte om det!

Ledig dag imorgon och jag har inte en aning om vad jag ska göra.. Bella du kanske vill fika? =)
Sen har jag faktiskt bara 2 dagar kvar sen ska jag tydligen sluta jobba. Usch jag tycker inte om det faktiskt.
Får hoppas på att jag trivs med att gå hemma.

Nu blir det soffan för första gången idag!

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar