torsdag 14 april 2011

Oklart

Vet inte om jag tycker det är skönt eller inte att jag jobbade min sista dag igår. Jag är ju en väldigt rastlös människa och tycker inte om att "bara" gå hemma. Men visst jag måste ju erkänna att det är inte allt för skönt för kroppen att gå omkring på jobbet med magen i vädret.
Jag får helt enkelt lära mig att ta det lite lugnt, som sagt det är ju faktiskt inte så långt kvar till BF.
Jag får lyssna på alla som säger att jag ska vila... men de är ju sååå tråkigt!
Här bjuder jag på en magbild i v 38+2



Nu ska jag gå och fixa mig lite frukost tänkte jag. Blir lunch med Maja idag sen vet jag inte riktigt vad ja ska hitta på!

Återkommer säkert senare
//Sandra

3 kommentarer:

  1. Mys me lunch, en annan håller sig inomhus i solen =( Hälsa Maja!

    SvaraRadera
  2. Mår du inte bättre idag heller?
    Kram

    SvaraRadera
  3. nope, fått värre hosta och snorar! så tråkigt.... kram

    SvaraRadera