måndag 18 april 2011

Ny vecka igen

Då var det måndag igen.. och vi ska göra kanske ett sista besök hos våran barnmorska idag! Hoppas att allt ser bra ut idag med.
Nu funderar jag på vad ja ska hitta på fram till jag ska vara där, det är ju liksom inte förrän halv tre.
Solen skiner utanför mitt fönster, men det är så tråkigt att gå ut själv ju!

Kanske ska börja ta tag i en påskstädning, får ju faktiskt ganska mycket besök över påsk så det skulle kanske va lite trevligt för dom.
Vore mindre kul för dom om jag låg på BB då!
Idag, imorgon och på onsdag skulle passa mig att föda barn... kan man inte få bestämma så??
Vore ju så smidigt om våran parvel har tittat ut innan vårat besök kommer upp!

Nä ska göra mig iordning lite och så får vi helt enkelt se vad ja ska hitta på.

Hoppas jag får min nya mobil med posten idag...

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar