tisdag 5 april 2011

Jag hade rätt

Jag visste väl att det inte skulle bli så mycket soffhäng för mig igår. Rastlös som man är så blev det lite muffinsbak, fika på stan, middag när J kom hem och sen åkte vi ut till Jonathan och Madde på kaffe och gosade med alla hundvalpar.

Dagen idag består av lunch med Bella sen är det jobb mellan 14.30-22.30.

Inatt har varit min konstigaste natt hitills, men jag kan inte riktigt förklara den. En gång i timmen har jag varit uppe och kissat HELA natten, och det är inte så lite varje gång heller. Sen varje gång jag har varit uppe så börjar mina förvärkar köra igång. Blev nästan lite nojig där ett tag, men så länge det bara är "mensvärk" jag känner så är det väl inte pågång än på länge.
21 dagar kvar till BF... vill att parveln ska titta ut NU!

Nu ska jag gå och lägga på mig lite mask och måla naglarna tänkte ja.

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar