onsdag 20 april 2011

Inte som jag tänkt

Jag skrev tidigare idag att köttbullar stod på schemat, jag kan tala om för er att det har jag inte gjort.
Dagen gick lite fortare än vad jag trodde, sen tog min trötthet över lite på eftermiddagen så jag orkade helt enkelt inte.
Jag tog mig till coop och inhandlade färsen i alla fall. Så imorgon kommer jag inte undan!
Inhandlade även lite godis (påskägg) till systerbarnen, klart dom måste få godis av moster och bengan när dom kommer hit.

Ikväll är ju enda dagen på veckan som det är nått vettigt på tv.. först Grey´s, sen Off the map. Tyvärr så lämnar J mig ensam ikväll och åker ut till Härkeberga för viktig fotboll på tv.

Jag får helt enkelt mysa med mig själv i soffan.. hade ju varit trevligare med sällskap.

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar