fredag 8 april 2011

fullspäckat schema

Dagen har bestått av jobb mellan 7-15 och direkt var det bara att skynda sig hem och slänga på grädden på plattan. Ska ju bjuda på middag ikväll och på menyn står det pannacotta till dessert. Den behöver ju stå ett antal timmar på kylning så det kan man inte vänta med.
Kycklingen är fylld, de 2 kalla såserna är gjorda och dukningen är klar.
Nu vill jag vila innan jag börjar med de andra projekten.

Potatisen ska in i ugnen.. broccolin ska kokas.. majskolvarna ska kokas och en kall sallad ska skäras. Men det tar jag om en timma eller nått.
Besöket kommer till sju så jag hinner!

Magen är enormt hård idag, spänner nått oerhört mycket...
Men det har varit fullt upp hela dagen så det kanske är därför.
Som sagt ska lägga mig ner ett tag nu och se om jag kan vila lite!

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar