tisdag 26 april 2011

Den stora dagen är här

Men tyvärr så har jag inget hopp om att jag kommer åka till BB idag. Våran lilla parvel är nog inte riktigt redo att titta ut till oss än. H*N kommer helt enkelt när den är redo.. Men vi väntar med spänning!

Gulliga ord jag fick av min vän Lina i hennes blogg.. tack vännen! Som sagt Johan tror med på helgen. Jag vill NUUU.. Det är så tråkigt att gå hemma här och bara vänta, speciellt när man är ensam!
Men visst den som väntar på nått gott väntar väl aldrig för länge.

Är det meningen att jag ska vara nervös för förlossningen nu?
För det är jag nämligen inte.

Så vad har denna dag att erbjuda tro.. Jag ska gå och byta skor (min älskade kille köpte mig ett par converse i lördags i "påskägg".
Jag var faktiskt med, men ångrade stoleken när jag kom hem. Dumt att köpa ett par ganska dyra skor och få ont i fötterna för att de klämmer fram.
Banken ska få ett besök oxå och sen ska jag gå och kolla om jag hittar nått gulligt till Bellas och Dannes lilla prinsessa!

I´ll be back
//Sandra

4 kommentarer:

  1. Lycka till med allt nu Sandra! Snart är Er lille här- vad härligt!! :) Kram/Cornelia

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket.. =)Kram

    SvaraRadera
  3. hej tjejen!
    Hoppas er lilla väljer att komma ut snart också, systers var väldans snabb..
    Snart går ni och myser på stan med bebis & barnvagn.. =))

    SvaraRadera
  4. Ja hon var väldigt snabb att titta ut.. Man blir ganska avis faktiskt.. =) Vill med nu!
    Men snart så tittar nog våran oxå ut får vi hoppas! Varit och shoppat lite till deras prinsessa idag.. =)

    SvaraRadera