tisdag 8 mars 2011

Värsta på länge

Fy vilken natt jag haft, jag har vaknat varje gång jag vänt mig om i sängen för jag har haft så ont i magen. Jag har vaknat av min egen röst som säger ajjjjjj. Så idag är jag faktiskt trött och det är kanske inte så konstigt.
J tyckte jag skulle ringa bm men jag gissar på att hon säger att det inte är nått konstigt med det. Jag avvaktar istället, ska ju faktiskt dit och träffa henne på torsdag igen.
Idag går vi in i v 34 och magen växer!
Magbild kanske kommer lite senare.

Idag ska vi ju iväg till Uppsala och hälsa på inne på BB, ska bli spännande faktiskt.

I´ll be back
//Sandra

2 kommentarer:

  1. Min natt var inte heller bra, hua! Idag BM för oss, spännande med förlossningen ;)

    SvaraRadera
  2. Vi kommer aldrig mer få sova Bella.. =)
    Du har lärt dig att kommentera nu!
    Ja spännande med förlossningen, vi kan väl höras i eftermiddag!

    SvaraRadera