torsdag 3 mars 2011

Ska testa

Följer en läsares tips och har precis varit och köpt Losec. Får se om den har nån verkar på min kropp. Som sagt Anne sa att den funkar på henne så jag hoppas på det.

Jobbat frukost och lunch idag och man är fan inte jätte smidigt länge. Men visst jag har ju faktiskt "bara" 7 veckor kvar.
Jag blir trött och anfådd men så länge jag anser att jag mår bra så vill jag jobba. Visst det "trycker" på ganska mycket, men min barnmorska sa att det inte var nått farligt. Hon säger att det är barnets huvud som ligger ganska långt ner och det är därför det "trycker"
Jag litar därför på min barnmorska och fortsätter jobba helt enkelt.

Ledigt imorgon sen blir det tyvärr jobb lördag och söndag kväll. Som jag alltid säger så borde det vara förbjudet att jobba jävla söndagkvällar. Ångesten börjar redan krypa sig på.

Snart kommer J hem från jobbet, han tyckte visst vi skulle äta ute idag. Får se vart vi hamnar

I´ll be back
//Sandra

2 kommentarer:

  1. Att köpa Losec var nog det bästa jag gjort under hela graviditeten.
    Hade det inte varit för den så hade jag fortfarande lidit av en halsbränna from hell och magkatarr.
    Hoppas att den är lika effektiv på dig.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja det hoppas ja med.. Tack för tipset.
    kram

    SvaraRadera