torsdag 24 mars 2011

en underbar dag

Dagen började med frukost ihop med Bella, mycket trevligt. Sen begav jag och J till socialförvaltningen, nu är J pappa på papper i alla fall!
Efter det blev det direkt till föräldrautbildningen i två och en halv timma. Idag pratade vi ännu mer om smärtlindring, amning och tittade även på en förlossningsfilm. Jag tror jag ska ha alla bedövningar när det är min tur.. haha

Vi avslutade denna dag med en tripp till Västerås. Barnens hus besökte vi först och inhandlade en skötväska. Det blev även en sväng in på Nisses där jag köpte en ram och lite tyg. Sen var ju J tvungen att gå in på Media Markt och köpa lite filmer oxå.
Ska även erkänna att det blev hamburgare på Max innan vi åkte tillbaka mot Enköping.

Så nu har vi precis kommit hem. Blir soffläge nu tror ja!

I´ll be back
//Sandra

2 kommentarer:

  1. Å vad blev d för väska?? Sak du göra tyg tavla elle nå annat skoj? Kram

    SvaraRadera
  2. ja du vet inte riktigt va det var för märke.. ingen märkvärdig, men kändes ganska bra. Tygtavla är redan gjord.. =) men vet inte om ja tyckte det blev så bra. Funderar på att köpa ormtyget på åhlens imorgon och göra om den.. =) Kram

    SvaraRadera