söndag 20 februari 2011

Söndag är en tråkig dag

Vi hade planerat att åka till Västerås och inhandla lite grejer, men bilen stannade IGEN! Jävla skitbil. Vi tog oss tillbaka den lilla biten vi hade kommit och ställde den uppe på Hedins.
Så det blev igen utflykt för oss idag. Vi gick och tog oss en latte på fiket istället och nu har vi precis varit och handlat.
Det blir till att baka bröd idag tänkte jag. Väntar bara på att svärmor ska ringa om ett recept. Hon bakar ett gott bröd till mig så jag tänkte testa det.
Vi har även satt ihop överdelen till skötbordet, ibland har jag en händig karl!

Till middag idag blir det wok med risnudlar, får se om vi får lite besök av Micke och Sara.

Nu ska jag se om jag får ihop det sista av pusslet, det värsta kvar dock!

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar