söndag 13 februari 2011

Ont

Fy in i helvete vad ont det gör när man vaknar av denna hemska kramp som besöker ens vader om nätterna. Som tur är händer det inte så ofta och det håller heller inte i så länge.. men aj aj vad ont det gör!
Klockan åtta i morse tyckte inte parveln att jag skulle sova mera, under de senaste dagarna har det blivit mycket mera rörelse där inne.

Hjärtat gick upp och gjorde frukost idag, söndagar är enda dagen vi äter frukost ihop så det är kvalitetstid för mig.
Nu har vi precis varit och ute gått en sväng och fått lite frisk luft. J har intagit soffläge med expressen och ja ska ta och sätta mig vid pusslet en sväng. Nu är kaffet klart oxå!

I´ll be back
//Sandra

2 kommentarer:

  1. Märks att du inte bor i lilla Vimmerby längre, för inte visste jag att du var gravid. Men GRATTIS! :-) Åh, dessa vadkramper! Fast jag hade INNAN jag blev gravid, och typ 1 gång under tiden. Så mitt försvann istället. :-) Hoppas allt är bra med dig. :-)

    SvaraRadera
  2. Man får tacka.. Ja det blir inte att så många vet när man inte bor där längre! Ja dom är hemska..
    Hoppas allt är bra med er med

    SvaraRadera