onsdag 23 februari 2011

Piggare nu!

Nu har jag precis sovit en stund, det var välbehövligt kände jag. Ont börjar jag få mer och mer och det tycker jag inte om.
När jag gick hem stannade jag på ica och handlade, bära 2 påsar med mat (inte fulla) var ganska jobbigt faktiskt. Det "hugger/värker" typ vid äggstockarna. Vad är det?

Imorgon är en ny rutinkoll hos min barnmorska, får ventilera lite med henne då. Får se vad hon säger om mina värden denna gång, det har ju varit så bra hela tiden. Inga järntabletter än så länge.

Ullared ska besökas imorgon av mig och Bella oxå och det ska bli så kul. Vi åker väl imorgon på fm nångång, det är ju ändå 50 mil. Men det blir övernattning där och mera shopping på fredagen!
Nu ska allt inhandlas till våra små liv!

Åhhh vad jag är törsig, måste hämta cola!

Hej svejs
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar