lördag 26 februari 2011

Nöjd












Detta är lite av sakerna jag har inhandlat till mitt lilla liv i magen.
Jag tycker babygymmet är så otroligt gulligt med giraffen, den är jag lite kär i!
Filten är en favorit oxå, Lina hade den hemma till sin lilla Malte och den va så mysigt.
Imorgon ska vi nog åka till Ikea och inhandla barnsängen, det sköna är att vi redan vet vilken vi ska ha. Eftersom J inte är nån fantast av Ikea så kommer det bli in och ut där. Ska köpa några mer träkorgar att ha i badrummet + skötbordet oxå!

Får se om det blir ensamkväll idag eller inte, J ska egentligen iväg med fotbollslaget tills imorgon, men han jobbar nu och vet inte om han hinner klart tills dom ska åka.
Jag ska i alla fall mysa i soffan med både chips och dip. Ibland får man faktiskt det!

Kanske återkommer lite senare

//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar