söndag 27 februari 2011

En bra söndag

Natten har tillbringats i soffan, eftersom kärleken min inte va hemma så ville jag inte gå upp på övervåningen och lägga mig själv. Tv:n är en bra kompis när man är lite ensam och mörkrädd.

J kom hem straxt efter tio och då åkte vi nästan med en gång till Ikea. Nu är sängen inhandlad men det står kvar i kartongen. Jag tänkte ta på mig det projektet imorgon när jag är ledig. Får se om jag rer ut det själv. Får jag ihop sen så ska den bäddas och göras iordning.
Har tvättat 6 maskiner tvätt idag, det va länge sen eller det kanske aldrig hänt att jag kört så många maskiner under en tvätt tid. Men nu är även sängkläderna till bebissängen klara!
Får jag ihop sängen imorgon så lovar jag att det kommer en bild.

Nu ska jag återgå till soffan, får passa på att gosa när mannen är lite bakis. Det är konstigt men han är lite mera kelig då...

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar