måndag 24 januari 2011

Överkörd!?

Gu vad jag är trött, det känns nästan som att man blivit påkörd av ett tåg eller nått. Skulle jag lägga mig på soffan nu så skulle jag somna!
Jag skulle önska mig lite mer energi, men kroppen vill inte det just nu! Jag skulle behöva komma ut och röra lite på mig, inte för att jag har lagt på mig massa kilo, men jag kan ju försöka undvika det lite oxå.

Imorgon har jag i alla fall sovmorgon, börjar inte förrän kl 14. Men tyvärr har jag inte lika roligt pass på onsdag. Restaurangchefen ringde mig nu på eftermiddagen och sa att frukostvärdinnan ska vara ledig på onsdag och behövde mig där. Finns typ ingen annan. Så jag jobbar alltså till kl 22 imorgon, sen börjar jag kl kvart över fem på onsdag morgon. Jag kommer vara död!
´
Nu ska jag ta mig ett äpple och inta soffläge

I´ll be back

//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar