tisdag 18 januari 2011

Gråter i sömnen

Vaknade halv åtta idag av att jag grät.. och det va inte lite jag grät eller, inte bara lite tårar som rann utan riktigt, riktigt ledsen.
Hemskt vad mycket drömmar man har nu för tiden. Antar att det har med graviditeten att göra. 4 drömmar kommer jag ihåg från denna natt och jag kommer aldrig ihåg nån annars!

Nu har jag packat så att mina banankartoger har tagit slut, halva köket nerpackat i alla fall. Några skåp kvar sen ska det med va klart!
Ska höra med mina kollegor idag om de har nån till övers. Behöver typ bara 3 kanske sen är ja klar.
Längtar massor tills på fredag!

En annan fråga om det nu är nån som läser och kan svara på denna fråga. Är det ovanligt att ha ont i mellangärdet när man är gravid?
Jag som inte haft några krämper eller besvär vill inte börja få det nu heller!

//Sandra

2 kommentarer:

  1. Hej Sandra!
    Måste ju gratulera Er, dåligt av mig att inte gjort de innan! Vad underbart ju!.. :) Hoppas du mår bra..

    Kan nog inte hjälpa dig med de där med mellangärdet men jag minns när Elton var i magen att jag fick ont precis under revbenen någongång! Troligen, har jag tänk efteråt, hade han ngn fot/arm där som tryckte på då! Kanske kunde vara något sånt du känner?

    Kram/Cornelia

    SvaraRadera
  2. Man får tacka.. =) Spännande är det!
    Ja det kan nog vara en fot eller nått.. men ont gör det.. "den" kan väl va snäll mot mig.. =)

    Kram

    SvaraRadera