måndag 31 januari 2011

Då var det måndag igen

Det är helt otroligt vad helgerna går fort. Som sagt denna helg har tillbringats i Vimmerby med familj och vänner. Mycket trevlig helg men det är bra skönt att komma hem. Jag saknar nog inte "hemma" så mycket faktiskt. Ta inte detta fel nu mina vänner, jag saknar ER men inte Vimmerby.
Inte för att Enköping är speciellt händelserik men den är inte sämre!

Snart dax att bege sig till jobbet, hade varit skönt att ligga kvar i sängen idag och gosat med både täcke och kudde. Men jag får va ta en powernap när jag kommer hem sen om jag är trött.
Det blir en lång vecka för mig, 6 dagar denna vecka ska jag klara av. Min jobbhelg tyvärr. Ledig på fredag endast!

Nä nu ska ja borsta tänderna... sen arbeta

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar