tisdag 16 november 2010

Tragiskt kanske!

Jag får inte mycket gjort dom dagarna jag börjar klockan 14.00! Sitter i stort sett och väntar på att jag ska få gå till jobbet. Vilket liv man har!
Har inte ens lust att gå ner till affären och handla.. satte precis på kaffe och kom på i samma veva att jag inte har nån mjölk hemma. Så det blir att dricka svart, jaja det får väl gå.

Snart är det dax att börja fundera på julklappar, det går fort dit. Svårast är nog till Johan tror jag, syster är lite knepigt också!

Skönt att jag kan åka hem i jul. Tanken va att jag skulle jobbat men som tur är så fick vi igenom att vi skulle få stänga. Annars kunde jul kvittat i år faktiskt.

Nu ska jag dricka mitt svarta kaffe och jag inte ens tycker är gott!

I´ll be back

//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar